Jak nazwać florystyczną firmę?

Nazwa to pierwsze wrażenie, jakie Twoja firma zrobi na klientach. Często decyduje o tym, czy ktoś zajrzy do kwiaciarni, kliknie w Twoją stronę internetową lub zapamięta Twoją markę. Dobrze dobrana nazwa florystyczna to nie tylko kwestia estetyki, ale też prawa, strategii i emocji. Dlaczego nazwa jest tak ważna? W branży florystycznej konkurencja jest coraz większa […]

Jak nazwać florystyczną firmę? Dowiedz się więcej »

Targi Gardenia 2025 – zobacz, jak wygląda Kwiaciarnia Przyszłości

Jeśli myślisz o własnej kwiaciarni, to właśnie teraz jest najlepszy moment, by zrobić pierwszy krok w stronę swojego biznesu. Branża florystyczna przechodzi ogromne zmiany – klienci kupują inaczej, technologie rozwijają się szybciej niż kiedykolwiek, a konkurencja rośnie nie tylko w Twoim mieście, ale też w sieci. Dlatego warto zobaczyć z bliska, jak wygląda nowoczesna florystyka

Targi Gardenia 2025 – zobacz, jak wygląda Kwiaciarnia Przyszłości Dowiedz się więcej »

Franczyza w kwiaciarni – co to jest i jak działa?

Czyli czym różni się franczyza od własnej kwiaciarni i dlaczego nie jest tylko dla dużych firm Franczyza to model współpracy biznesowej, w którym jedna strona – franczyzodawca – udostępnia drugiej stronie – franczyzobiorcy – prawo do prowadzenia działalności pod jego marką, według sprawdzonego pomysłu i zasad. W zamian franczyzobiorca ponosi określone koszty i zobowiązuje się

Franczyza w kwiaciarni – co to jest i jak działa? Dowiedz się więcej »